•  
  • Bize Ulaşın: +90 (312) 265-0915
  •  
  • Türkçe
  • English

SharePoint Doküman Yönetim Sistemi

 Anasayfa / Projeler / SharePoint DYS

Seneka SharePoint DYS

Kurum bünyesinde yer alan farklı lokasyonlarda bulunan birimler arasında birlikte çalışabilirlik imkanlarının arttırılması ve kurum tarafından oluşturulan veya kurum dışından gelen belgelerin, bir platform aracılığı ile web tabanlı bir arayüzden yönetilebilmesi için Microsoft SharePoint 2013 platfomu üzerinde yapılan bir sistemdir.

Mevcut uygulamalarınızla sorunsuz entegrasyon sağlayabilir. Deneyimli yazılım kadromuz sayesinde ihtiyaçlarınıza yönelik çözümler mevcut altyapınıza entegre çalışacak şekilde geliştirilir.

SharePoint DYS Özellikleri

  • 1
  • Kurumsal Tasarım Firmanın kurumsal kimliği ve temasına uygun anasayfa tasarımı
  • 2
  • Topolojik Yapı Firma yapısına uygun site ve alt sitelerin yapılandırılması
  • 3
  • Yetkilendirme Yetki ağacını oluşturulması ve rollerin atanması
  • 4
  • Active Directory Active Directory entegrasyonu
  • 5
  • İş Akışları Kuruma özel iş akışlarının oluşturulması
  • 6
  • Geliştirme Kuruma özel web bölümlerinin oluşturulması
  • 7
  • Arama Arama servislerinin yapılandırılması
  • 8
  • Raporlama Raporlama servisinin yapılandırılması
  • 9
  • İş Zekası İş zekası servisinin yapılandırılması
Kurumunuz için yazılım çözümleri.