•  
  • Bize Ulaşın: +90 (312) 265-0915
  •  
  • Türkçe
  • English

Elektronik Doküman Yönetim Sistemi

 Anasayfa / Ürünler / EBYS

Seneka Elektronik Doküman Yönetim Sistemi

Seneka EBYS sektörde bulunan çoğu doküman yönetim sisteminden farklı olarak, müşteri talebi doğrultusunda, web veya masaüstü uygulaması seçeneklerine sahiptir. Bu bağlamda sistemimiz müşteri ihtiyaçlarına göre şekillenmektedir. Ayrıca Seneka EBYS tablet uygulaması mevcuttur.

Doküman yönetim sistemleri; elektonik imza, e-Yazışma, belge formatları, ulusal ve uluslarası uyumluluk kriterleri, standart dosya planı, güvenlik seviyeleri, devlet teşkilatı veri tabanı ve resmi yazışma kuralları gibi bir çok konuda bağımlılıklar içeren sistemlerdir. Bu konulardaki uzmanlığını aldığı standardlar ile belgeleyen Seneka ile irtibata geçiniz.

EBYS Özellikler

  • 1
  • Belge Oluşturma EBYS içerisinde sisteme ait editör ile belge oluşturabilirsiniz.
  • 2
  • Evrak Kayıt Fiziksel belgeleri tarayarak, bilgisayarınızdaki ve outlook hesabınızdaki dosyaları tek ekrandan sisteme dahil ederek evrak kaydı yapabilirsiniz.
  • 3
  • Belge Arama Belgelerin üstverisi veya içeriği (OCR) kullanarak arama yapabilirsiniz.
  • 4
  • Vekalet Mekanizması Bir kullanıcı birden fazla kullanıcıya vekil olabilir. Vekil kullanıcı, asilin tüm yetkilerini almanın yanında, vekil tarafından asil adına yapılmış her işlem kayıt altına alınır.
  • 5
  • Dinamik Paraflama Süreçleri Paraf ve onay süreçlerinde kullanıcılar dinamik olarak paraf listesi oluşturabilirler. Aynı zamanda daha önce kullandıkları listeleri hızlı bir biçimde tekrar kullanabilirler.
  • 6
  • Microsoft SharePoint 2010-13 Entegrasyonu BelgeArşiv işlemlerinin birçoğunu SharePoint arayüzlerinden yapmak mümkündür. Ayrıca kurum ve birim kütüphaneleri oluşturmak mümkündür.
  • 7
  • Belge Notları Belgelerin üzerine akış, havale ve kişisel notlar koyulabilir. Bu notlar yetki seviyelerine bağlı olarak görüntülenebilir veya değiştirilebilir.
  • 8
  • Elektronik İmza Belgeler elektronik imza ile seri veya paralel olarak imzalanabilir.
  • 9
  • Kişiye Havale Mekanizması Belgeler yetki seviyelerine bağlı olarak kullanıcıya havale edilerek görevlendirme yapılabilir.
  • 10
  • Doküman Şablonları Birim ve genel bazda doküman şablonları oluşturularak, standart belgeler hazırlanabilir.
  • 11
  • Belgelere Çevrimdışı Erişim Seneka EBYS ile çevrimdışı oturum açıp, geçmiş belgelere çevrimdışı olarak erişilebilir.
  • 12
  • Raporlama Kullanıcı ve birim bazında rapor alınabilir.
  • 13
  • Tablet Uygulaması Tablet uygulaması ile belgelere tabletten erişilebilir, paraf ve imza atılabilir.
  • 14
  • Dinamik İş Akışları Dinamik iş akışları ile belgeleye özel işleyiş sağlanabilir.
  • 15
  • Klasör Kuralları Kullanıcıya özel işlem bazında klasör kuralları tanımlanabilir.Bu şekilde belgeler kullanıcıya özel olarak tasnif edilebilir.
  • 16
  • Arşiv Arşiv Yönetmeliğine uygun olarak belgeler uygun standart dosya planlarında ve saklama sürelerinde arşivlenir. Arşivdeki belgeler tek bir ekrandan tekrar kullanılabilir.
Kurumunuz için yazılım çözümleri.